Wednesday 30 October 2013

STORM 121 Octobis 2013 Persian


طوفان
شماره 121 ملی اطلاعات عمومی بولتن استرالیا Septembis ها کار 2013
اردوی ملی افغانستان هر گونه مسئولیت برای اطلاعات ارائه شده / استدلال را بپذیرید. طوفان تنها منبع اطلاعات است

طوفان به دست آوردن اطلاعات از " خودی" ، شایعات . ما می توانیم داستان های خود را تایید کنید . در اینجااست :

UNI نیمه دانشجوی چینی از مالزی : " نژادپرستی آسیایی " شکایت کرده است.
"من از مالزی آمده است ، اما من چینی هستم ، یا بود ، و همچنین مادر من اکثرا چینی بود ، یک مخلوط بود . مادر خانواده ام بسیار بد درمان . منفور در سطح جهانی به ازدواج خود را به " خارجی " ، وسفید استرالیا . اندیشه که تحت او ' بنابراین ' بود آنها به آنها خودداری کرد . آنها را نادیده می گیرند استرالیا به عنوان تحتانی . بنابراین ما و چهار فرزند او ، ما دریافت همان درمان است. بنابراین من از رفتن نمی وجود دارد و چیزی ندارم به کار با آنها . آنها دنیای قدیم در بیش از حد هستید ! نشان می دهد خیلی تنگ ! همسایگان من مثل این یونانی بود او نمی خواهد اجازه می دهد فرزندان خود را به ازدواج با غیر یونانی . و آنها این کار را انجام نمی . و من می دانم که خانواده های ایتالیایی که یکسان هستند . این نژادپرستی است ! باور ندارند multiculturally " .

[ شاید 500 سال حکومت ترکیه که منجر به زنگار از قهوه ای رنگ آمیزی در همه کشورهای هم مرز با دریای مدیترانه تا ارزش این نژادپرستان از حفظ نژاد خالص یکی آموزش داده می شود. به عنوان خالص که شما می توانید پس از 500 سال از داشتن زنان خود را توسط اربابان ترکیه مورد تجاوز قرار گرفته است . RE ]

دی وی دی را نقد کنید : JFK (1991) 3 ساعت ، 25 دقیقه
استودیو کانال + ، کوره XXX فیلم ها ، Itxlan فیلم و A.Kitman برای تولید است .نویسنده زکریا Sklar . EXEC . بر انگیختن . ارنون Milchan (J) . نویسنده / تهیه کننده / کارگردان الیور استون (J) .
اجازه می دهد تا الیور استون،تئوری توطئه جناح چپ ، به ساختن فیلم می شود و به طور جدی درمان شود . پرداخت خواهد شد دستور کار جناح راست خود را خندید ، از بودجه محروم و ساخته شده احمق عمومی . استانداردهای دوگانه و این ایالات متحده به سبک " دموکراسی " است. این فیلم به بررسی تمام راه های ممکن برای پاسخ به یک سوال : " ؟ که به کشته شدن جان اف کندی ' در JFK در دنباله از ترور توسط نیواورلئان دادستان پادگان جیم و تبادل آتش بر اساس : طرح که کندی توسط جیم Marrs ها کشته شدند . در این فیلم ، بازی برای تلفن های موبایل پادگان چپ کوین کاستنر .

حتی نمی JFK دقیقه 152 اعتبار پادگان اگر چه از یک منبع ناشناخته را برآورده نمی کنند . این 152 دقیقه پس از سیل از واقعیتهای ضد و نقیض است. پادگان "منبع" ؟ CIA عمومی ' X '، بازی های هالیوود چپ دونالد ساترلند . X می گوید پادگان " برنامه راز " به کشتن JFK هماهنگ توسط هر نهاد " مجتمع نظامی صنعتی در تمام فیلم های خود را سنگ با استفاده از تک گویی طولانی برای پیشرفت از توطئه او . ، اما X احساس می کند اختراع زیادی ، به عنوان دور به عنوان سنگ '' بسیاری از گفت و گو در فیلم نیکسون اختراع نیکسون در ساخت یک فیلم مستند گفت : " من احساس این گفت و گو باید جای گرفته اند و بنابراین من فکر می کنم او . رویکرد بسیار تاریخی است . آیا به همین دلیل در رشته سنگ در داستانی ، واقع بینانه نیست، و فیلم های سینمایی . در اینجا آنچه که او گفت : X [ تاکید در سراسر آن ماست . RE : ]

"من مرد پنتاگون مکان به شکل مخفی و پنهان حفاظت و ' هستم . من عرضه دستگاه . گلوله و هواپیما و اسلحه . چه ما تماس بگیرید OPS سیاه و سفید . تقلب در انتخابات . کودتا . ترور . جنگ روانی است. تبلیغاتی . در جنگ جهانی دوم ما بود رومانی ، یوگسلاوی ، یونان . ما کمک کرد تخلیه کارگران هوش نازی ها پس از جنگ جهانی دوم است. آنها را در برابر کمونیست ها پس از سال 1945 سال 1948 در ایتالیا بود . و ما از انتخابات در فرانسه '49 اعتصاب شکسته به سرقت برده است. است. ما أطحنا كويرينو در فیلیپین ، Arbenz در گواتمالا ، در ایران Mossadeqh . ما در ویتنام '54 انجام داد ، 58 اندونزی ، تبت، '59 .

ما خوب بودیم. سپس ما در کوبا درگیر شدم. ما راه اندازی تمام قواعد تهاجم . او تا به حال در ماه اکتبر '62 برگزار می شود . خروشچف فرستاد موشک به مقاومت در برابر . کندی برای حمله خودداری کرد . بسیاری از مردم خشمگین وجود دارد. حتی سپتامبر '63 UI کار کرده است در طرح کندی به حذف تمام پرسنل ایالات متحده از ویتنامپایان سال 1965 . بر اساس طرح ، امنیت ملی تفاهم نامه شماره 263 ، و ما حتی در اولین خانه از 1،000 سرباز آمریکا سفارش داد.

اما در نوامبر '63 ، دو هفته پس از ترور دیم ، رئیس جمهور ویتنام و دو هفته قبل از ترور کندی من به قطب جنوب و اسکورت برای برخی از افراد برجسته منتشر شده است . در راه برگشت ، در نیوزیلند ، من شنیده امرئیس جمهور به ضرب گلوله کشته شده بود . او اسوالد در 07:00 زمان دالاس با مرگ یک افسر پلیس در Tippit متهم کرد . این 1400 ساعت روز بعد در زمان نیوزیلند جدید است. اما در حال حاضر به حال مقالات خود را تمام تاریخ این 24 سال ناشناخته اسوالد . عکس استودیو، یک شرح حال دقیق ، روسی و اطلاعات ، و مطمئن شوید که او می خواهم رئیس جمهوری به تنهایی کشتن بودند ، با وجود آن که چهار ساعت دیگر قبل از او با که جرم و جنایت در دالاس متهم شده بود . آن را به من به عنوان یک داستان پوشش رخ داد، درست مثل ما در پدر سیاه و سفید انجام می دهیم .

پس از بازگشت از زلاند نو از خودم پرسیدم چرا من رئیس عملیات ویژه بود، و ارسال آن به قطب جنوب به انجامکار ​​از بسیاری دیگر می تواند انجام شود ؟ من تعجب می کنم که اگر می توان آن را
از آنجا که روال وظیفه من است ، اگر من در واشنگتن رفته بود ، آن را ام برای امنیت بیشتر در ایالت تگزاس بوده است . من چک کرد و متوجه شد که کسی 112th اطلاعات نظامی گروه در فورت سام هوستون گفت : به مرحله در آن روز، در تظاهرات سرهنگ رایش . این روش استاندارد درشهر خصمانه شناخته شده مانند دالاس برای تکمیل سرویس مخفی است.

ما چند روز پیش وارد شده بود ، و به مطالعه راه ، چک کردن تمام ساختمان ها . ما هرگز اجازه پنجره ها را باز در Dealey پلازا . شما باید تک تیر اندازها خود ما منطقه تماشا کرده بود . هرگز اجازه ام ماشین به کم کردن سرعت 10mph . و یا به منحنی غیر معمول در علم و هوستون است . اما هیچ یک از این اتفاق افتاده است. این نقض تمام نمادهای اساسی حفاظت از ما . این بهترین شاخصحضور یک طرح در مقیاس بزرگ متمرکز در دالاس است . هر دو عملیات سیاه و سفید نیست ، و مردم در کسب و کار من است . ارتش اینتل مردم در آن روز در دالاس دیده شد. من نمی دانم که چرا که نه اما آنها حفاظت ازمشتری نیست . همانطور که برای اسوالد . ارتش اینتل در فایل ' اسوالد بود ، "اما او نابود . بسیاری از چیزهای عجیب و غریب روز دیگر رخ داده ، اما اسوالد تا به حال چیزی به کار با آنها .

شورای وزیران کل ایالات متحده به شرق دور فرستاد . در زمان تصویربرداری یک ، سوم ازتقسیم خصومت ، و بازگشت از آلمان ، در هوا در سراسر ایالات متحده نگه داشته ، و آن روز 1234hours سیستم تلفن خاص سقوط کرد وتمام واشنگتن ، دی سی به مدت یک ساعت . تصادفی است؟ شورای وزیران از راه بود ، نیروهای خود را در هوا در مورد شورش های جمعی ؛ تلفن را برای جلوگیری از گسترش سلاح های هسته ای "داستان اشتباه" . ترک هیچ چیز به شانس . نمی توانیم اجازه دهیم 'A' برای زنده فرار . چیزهایی که هرگز پس از آن روز دوباره . ویتنام شروع به رئال مادرید . کسانی که از ما در عملیات های سیاه و سفید می دانیم که گزارش کمیسیون وارن تخیل است . که چرا آلن فاستر دالس قرار است به بررسی مرگ جان اف کندی، مردی که شما را اخراج ؟

چرا کشتن جان اف کندی ؟ فقط منظره، را به عموم مردم چگونه و چه کسی بودند. اسوالد، روبی ، کوبا و مافیا . آن را نگه می دارد آنها را حدس زدن . این بازی برای جلوگیری از آنها را پرسیدن سوال اساسی این است: چرا و چه کسی بهره مند ؟ کهتوانایی پوشش دادن همه از این ؟ در سال 1961 ، فقط پس از خلیج خوک ها حمله قرار داده است یادداشت امنیت ملی اقدام 55، 56 و 57 . در برخی از آنها گفت: کندی، رئیس ستاد مشترک ستاد ، ژنرال Lemnitzer ، و این خواهد باشد ستاد مشترک ستاد به مسئولیت برای تمام عملیات پنهان و شبه نظامی " در آینده . کندی می خواهد به متلاشی سازمان سیا در هزار قطعه ' و خیره و وعده . حالا در اینجا آن بود ، سفارش ارتش این طرح را به عمل قرار داده است . بی سابقه ای ! امواج شوکدر امتداد راهروهای قدرت احساس . این آمد راست پس از راه اندازی از دالاس ، ریچارد BISSELL و عمومی چارلز Cabell در . این گاو مقدس اینتل از جنگ جهانی دوم . ، که ساخته شده است برای برخی از افراد بودند خیلی عصبانی .

هرگز تحت هدایت از بوروکراتیک اینرسی کندی انجام می شود. یکی از نتایج ضد کاسترو رفت، عملیات خدنگ ،عملیات های سیاه و سفید . راز در دانشگاه میامی، بزرگترین ایستگاه سیا محلی ، وبودجه سالانه 100 میلیون دلار بود. با 300 ماموران، 7،000 فعالان کوبا و پنجاه جبهه کسب و کار جعلی برای پول شویی، که ، جنگ بدون توقف علیه کوبا . شامل این خرابکاری و آتش زدن محصولات زراعی صنعتی .

که به لطف اجازه NSAM 55، 56 و 57 از فعالان سیاه و سفید در حال حاضر به استفاده از قواعد جنگ مخفی در خارج از کشور است و یاد گرفتم که ورزش آنها را در اینجا دوباره ، در خاک آمریکا . مردان، پول، و قوانین : آنها همه چیز را به آنها نیاز داشته باشد. در حال حاضر آنها را یک انگیزه است . ترس ، مارس 1963 JFK خواستار کاهش بودجه پنتاگون بزرگ . 52 پایگاه نظامی در 25 ایالت آمریکا در علاوه بر این به قوانین دیگر در خارج از کشور 21 بسته شده است. این مقدار زیادی از پول است!

آیا می دانید که چگونه بسیاری از هلیکوپتر در ویتنام [ سال 1969 ] از دست داده اند ؟ 3،000 . چه کسی آنها را می سازد ؟ هلیکوپتر بل . چه کسی صاحب بیل ؟ زنگ ورشکسته بود وقتی پرسیده شد که اول بانک ملی از بوستون و آژانس اطلاعات مرکزی برای استفاده از هلیکوپتر در ویتنام . چه در مورد F111 ؟ دینامیک عمومی چهارم ورث، تگزاس . چه کسی صاحب آن ؟ در بودجه دفاعی ازشروع جنگ نگاه کنید. در سال 1949 تنها 10 میلیارد دلار آمریکا بود. تا کنون در ویتنام، 100 میلیارد دلار به سر برد. بدون پول، نه جنگ . اصل سازمان دهنده جامعه ما برای جنگ است . اقتدار دولت بر مردم ساکن در قدرت جنگی خود را . کندی می خواهد برای صرفنظر کردن از جنگ سرد . او می خواهد به لغو مسابقه ماه و با همکاری شوروی . او می خواهم یک معاهده ممنوعیت آزمایش های هسته ای را امضا کردند.

و حاضر به حمله به کوبا در سال 1962 و از ویتنام عقب نشینی برنامه ریزی شده بود . اما همه که در تاریخ 22 نوامبر 1963 به پایان رسید . این است که چگونه آن را آغاز کرد: با پیمانکاران دفاعی و بانکداران نفت . هر کس در ساختار قدرت یک سیاست انکار دارد. اتصالات وجود ندارد . اما ما باید بدون در نظر گرفتن هزینه در پول و یا زندگی موفق می شوند. که عاملان باید پیروز شویم و هرگز موضوع را تحت تعقیب توسط هر کسی برای هر چیزی باشد . در دالاس چه اتفاقی افتاد؟ این یک کودتا بود .

کندی در دالاس سفر در سپتامبر '63 اعلام کرد. سپس دوباره شروع ، " اسوالد " رسوندند تا در سراسر دالاس ( SIC ) . در تاریخ 26 نوامبر 1963 ، روز بعد آنها به خاک سپرده شده جان اف کندی ، پرزیدنت لیندون جانسون قوت امنیت ملی تفاهم نامه شماره 273 را امضا کردند. سیاست منعکس شده است JFK از حملات ویتنام و راز های غیر مجاز در داخل ویتنام شمالی برداشت . کسانی که بعد از آن در خلیج حادثه تونکین و هجوم تعداد زیادی از نیروهای ایالات متحده مطرح بود ]. "

JG : " آنها کشته شدن جان اف کندی ... چرا که او می خواست برای تغییر ؟
X: " البته که اتفاق افتاده است که راه در طول تاریخ پادشاهان کشتن سیاست قدرت است ، نه چیزی بیشتر. ! " JG : "این است که بیش از حد بزرگ برای من ! " X : " شما باید برای ادامه : شما انجام یک انتخاب داشته باشد نه شما ساختار امنیت ملی را تهدید کرده اید آنها در حال حاضر کشته بود من به جز از نور را برای شما در آنجا بود به جای آنها خواهد اعتبار خود را حمله به . است. است. است. " JG : "آنها در حال حاضر ... "

پست اسکریپت از فیلم :
" در سال 1979 ، اعتراف ریچارد هلمز ، مدیر عملیات مخفی در سال 1963 ، تحت سوگند که خشت شاو برای سازمان سیا در سال گذشته مشغول به کار بود . شاو زودتر از پنج سال فوت کرد ، در سال 1974 اجازه داده است بدون کالبد شکافی در در سال 1978 او JG قاضی از دولت لوئیزیانا دادگاه تجدید نظر انتخاب شد ، و نیواورلئان . ، و دوباره در سال 1988 انتخاب شده است. JGتنها فرد تا کنون به دیدن کسی [ خشت محاکمه شاو برای JFKennedy قتل برای است . جنگ های آسیایی SE دو میلیون آسیایی از دست داده ، اما فقط 58،000 آمریکایی . در مجموع 220 میلیارد دلار را صرف 10 میلیون وجود دارد توسط خطوط هوایی تجاری ایالات متحده منتقل شد. 5،000 هلیکوپتر های از دست رفته می باشد . کاهش یافته شش میلیون تن از بمب . بررسی نتیجه در کنگره ( 1976-1979 ) ، و وجود دارد « توطئه احتمالی " در مرگ جان اف کندی . فایل ها امن از خانه کمیته انتخاب در ترور دور تا سال 2029 است . "

 ازرا پاوند یک نابغه ادبی بود. اگر چه ایالات متحده و در فاشیست ایتالیا قبل از جنگ جهانی دوم را حل و فصل و در طول جنگ باقی مانده است . او پس از جنگ توسط ارتش ایالات متحده زندانی شد. برای جلوگیری از یک محاکمه جنایات جنگی شرم آور برای کمک و معاونت دشمن EP اعلام جرم جنایی دیوانه است و برای بقیه عمر خود را در یک بیمارستان روانی نگه داشته . نقل قول زیر را از بزرگترین شاعر آمریکای فاشیست / فیلسوف : ( LE ، عزرا، امریکا ، روزولت و دلایلی است که به جنگ کنونی در سال 1944 منجر وین ) .
" جان آدامز ، دومینرییس جمهور ایالات متحده را فراموش کرده - بعد از واشنگتن اما قبل از جفرسون در سن گفت :
' هر بانک فساد کاملا مالیات ازمردم برای به دست آوردن از افراد است. اگر من این کار را در کشور من گفت ، مردم آمریکا را به شما مرده دیوانه " ( نامه ای به بنیامین راش ،" 28 August 1811 در کار جان آدامز ، جلد نهم p.638 ) ) تلفظ کنید .
گفت: " جان آدامز : " همهسردرگمی و آشفتگی و سردرگمی در امریکا بوجود می آیند از نقص قانون اساسی و یا اتحادیه آن کند می خواهم نه افتخار و فضیلت ، بسیار به عنوان جهل اعتباری کاملا و گردش نه " ( به نقل از H. جری Voorhis اظهارات در مجلس نمایندگان افزایش یافته است ، 6 ژوئن سال 1938، کنگره اندازه سابقه 83 قسمت 11 ، ص 2363 ) .

خرما به خاطر داشته باشید
1115hrs 4 Novembis 1995 : اسرائیل PM اسحاق رابین چپ انجام شده توسط ملی Yigal امیر .
6 Novembis 2003 پائولین هانسون از کوئینزلند گل، 11 هفته در یک جمله را برای مدت سه سال آزاد .
9 Novembis 1989 : DDR [ ' شرق آلمان ' ] باز کردن مرز برای اولین بار در سال 1961 به " پناهندگان " .
11 Novembis 1880 : ادوارد استرالیا ملی ند کلی به دار آویخته برای کشتن سه مامور پلیس است .
11 Novembis 1918 : پایان برای اولین بار در تمام نقاط از جهان bruderkampf ' پس از کشتن 10 میلیون سفید پوستان سربازان .
اروپاییان هرگز بهبود می یابند. آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین برای جلوگیری از جنگ و شروع به افزایش جمعیت شناختی .
11 Novembis 1975 ايتلام چپ ، نخست وزیر ادوارد ، گاف عزل فرماندار کل است .
11 Novembis 2004 : رهبر ملی فلسطین ، یاسر عرفات ، توسط پزشکان انتخاب ، پاریس کشته شد.
19 Novembis 1941 : رزمناو سنگین HMAS سیدنی از بین می رود با تمام دست 645 NW استرالیای غربی .
23 Novembis 1963 : JFK آتش ، دالاس، تگزاس .
25 Novembis : 1971 استرالیایی ها پس از 10 سال ترک ویتنام جنوبی . از دست دادن 500 RAA ، فرار و آداب و رسوم .
27 Novembis 1947 سازمان ملل متحد قطعنامه 181 پارتیشن بندی فلسطین به "ایالات یهودی جدا و عرب .

P 635 Strathpine PS 4500 استرالیا تلفن 07 3205 8543
آدرس پست الکترونیکی: australiannationlaction@yahoo.com.au
Australiannationalaction2.blogspot.com.au /

No comments:

Post a Comment