Saturday 18 April 2015

طعه # 64 (Persian)

قطعه #64
قطعه در منافع ملی منتشر شده است. بدون عمل باید ضمنی یا استنباط. نظرات بیان شده کسانی که از نویسنده به طور کامل باقی می ماند.
Saturnsday 18 Apri 2015 توسط بن Yogarni
ABC اخبار رادیو 936AM 1055am Frigasday 17 Apri 2015: (لنگر پل کوین):
"دبیر کل سازمان ملل متحد بان کی مون ائتلاف عربستان به رهبری خواسته است برای متوقف کردن حملات هوایی در یمن پس از سه هفته". 
"جدید [وعده گاه عربستان] وزیر امور خارجه یمن است برای شورشیان حوثی به نام خلع سلاح و عقب نشینی از تمام مناطق آنها را ضبط کرده است".
گذشته یمن: چه خبر است در یمن؟ ما باید در چه وجود دارد در گذشته اتفاق افتاده است. قبل از 9/11 در سال 2001، زمانی که ایالات متحده خود را به اصطلاح "جنگ علیه ترور" در سایر نقاط جهان راه اندازی شد، یمن به یک هدف برای حمله القاعده در UUSS کول بوده است. چند ملوانان آمریکا توسط خام قایق بمب غرق شد. AQ و اسامه بن لادن مسئولیت ادعا. USN با استفاده از یمن برای سوخت گیری ناوگان خود را در ضد ایران از سال 1990 را تماشا بوده است.

اتحادیه یمن: پیش از این، یمن تاریخ ناپایدار به عنوان اتحاد اجباری دو کشور به حال - بین متحد عربستان و سلطنت سابق، یمن شمالی و عدن / یمن جنوبی مستعمره سابق بریتانیا و دولت مشتری شوروی. دو کشور هرگز واقعا 'ژل زده و مخالفان اتحادیه در هر دو حالت سابق باقی مانده است.

تداخل عربستان: عربستان سعودی، همسایه قدرتمند و اغلب از خود راضی یمن خواست به حفظ اتحاد بنابراین تشویق سرکوب خشن از هر مخالفان. دولت مرکزی یمن پول در بسته، در حال حاضر یک متحد آمریکا زیر در سال 1991 فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، خوشحال به پیروی بود. سرکوب رو به خشم و افزایش مقاومت در برابر حکومت مرکزی. در جنوب این اکثریت سنی را تشویق به تجمع به AQ و OBL. در شمال اقلیت شیعه به دنبال حفاظت از گروه طرفدار ایران مانند حوثی. عربستان سعودی ترس در منطقه توسط ایران جایگزین به طوری ضربه زدن به مقاومت در برابر هر شیعه درک به حکومت سنی، آن را 'طرفدار ایران'.

القاعده: عربستان سعودی به طور خودکار حوثی مخالف اما بیش از AQ لال بود. OBL AQ یک یمن به دنیا در عربستان بود. او محبوب در انگلستان در میان بسیاری از از purists اسلامی که اتحاد عربستان با ایالات متحده آمریکا 'کافر "منفور بود. اقدامات هر دو AQ و حوثی دولت مرکزی یمن، که در آن بسیاری از سخاوتمندانه از طریق 'کمک' دفاع آمریکا پرداخت شده بود تضعیف شده است. عناصر فاسد خوشحال جنگ در برابر AQ و حوثی ها "با خشم سخن گفتن همراه بودند تا زمانی که آنها در کمک های 'دهان' در آنجا ماند.

بهار عرب. پس از آن آمد بهار عرب از فوریه سال 2011. هزاران نفر از فعالان ایالات متحده آموزش دیده و ژئو سوروس بودجه 'شورش مردمی' در تونس، لیبی، مصر، سوریه، بحرین و یمن را برانگیخت. هنگامی که این به راحتی در چندین کشور آنها بدل شگفت آور به سرعت به شورش مسلحانه، به ویژه در لیبی و سوریه سرکوب شدند. اره سابق دیکتاتور طولانی مدت آن دستگیر و در عرض شش هفته کشته شدند. دومی توجه داشته باشید در زمان و چسبیده است به قدرت خرج برای جلوگیری از همان سرنوشت.

مصر صالح: دیکتاتور مصر با تایید آمریکا پس از شش هفته از فعالیت سرنگون شد. او توسط یک دولت محبوب انتخاب جایگزین شد، اولین مصر در 5000 سال دیده می شود. این خشم عربستان سعودی که "نوشتن بر روی دیوار" برای چنین حاکمان قرون وسطی به عنوان خود را دیدم. آنها عصبانی ایالات متحده بودند، تحت اوباما، طرفه با اسلام سیاسی مانند اخوان المسلمین مصر، به عنوان یک مسیر متوسط ​​به آینده مدرن است. اوباما روند تنزل شرم آور، farces نادرست و غلط مانند آل سعود و پروکسی امور خارجه خلیج خود را به گرد و غبار از تاریخ آغاز شد.

عربستان FIGHTBACK: در سال 2013، عربستان سعودی fightback خود را آغاز کرد، اگر برای هیچ چیزی به جز برای جلوگیری از همان سرنوشت آنها را برای دشمنان قدیمی خود، Qadafi لیبی، صدام حسین در عراق و آل اسد سوریه رو انتخاب کرده. در دو مورد پیشین آن بود فقط مرد اما هر عضو مرد از خانواده خود را که کشته شد نیست. اول، عربستان سعودی ارتش مصر به سرنگون دولت مرسی انتخاب تنها یک سال به دوره اول آن پرداخت می شود. اوباما کاری نکرد. سپس عربستان سعودی آغاز شد مسلح، بودجه و آموزش ISIL برای سرنگونی رژیم شیعه طرفدار ایران در عراق و رژیم سوریه طرفدار ایران.

PRO-آمریکا یا ضد آمریکا، ALL باید برود: این به معنای حمله هر دو دولت عراق، یک متحد آمریکا و دموکراتیک انتخاب شده، و همچنین به عنوان سوریه، ضد آمریکا و دیکتاتور سازمان ملل متحد انتخاب. سعودی ها به تشخیص نیست. آنها می خواستند هر دو از '. در عرض یک سال، تروریست عربستان و خلیج بودجه همه پیروز شدند و کنترل 1/3 از هر دو سوریه و عراق بود. آمریکا کاری نکرد. این تعجب آور به بسیاری از ناظران بود برای به دست آوردن برتری در سوریه به معنای نابودی میانه ایالات متحده آموزش دیده و تامین مالی از ارتش سوریه آزاد، هزاران نفر از آنها توسط نیروهای طرفدار عربستان ISIL را قتل عام شدند. در عراق دولت ارتش، آموزش دیده و توسط ایالات متحده به مدت 10 سال تامین می شود، butchered شد - در یک روز در کمپ Spetcher 3000. باز هم، ما هیچ چیز را انجام داد.

مقایسه هولوکاست: این تنها زمانی بود که قتل عام در گرفت اقلیت - مسیحیان، شیعه، ترکمن ها و یزیدی، که رسانه های تحت کنترل ایالات متحده اجازه داده شد به منظور بالا بردن هر گونه اخطار در غرب. با این حال، اوباما کاری نکرد تا برخی در کنگره 'هولوکاست' یک اهرم های کلیدی در هر بحث سیاسی در ایالات متحده صحبت آن را به عنوان بیدار کارشناسی ارشد داخلی خود، AIPAC. فقط بعد از این پرواز کمک های مجاز برای کسانی که به دام افتاده و در معرض خطر اما هیچ اقدام نظامی اجازه داده شد بود.

تازه ایران مقابله شده توسط ما MASTERS: در سال 2014 یک دولت جدید در ایران انتخاب شد. رئیس جمهور قبلی صوتی و ضد AIPAC حکومت ایالات متحده آمریکا بوده است. رهبر جدید بیشتر مقهور یک سیاستمدار بهتر بود، و به سرعت به حال 'مذاکرات صلح' در راه بیش از جاه طلبی های هسته ای ایران. بدن پدر و مادر AIPAC رو ترس: آنها به سرعت یک پیمان با دشمنان سابق خود، عربستان سعودی ساخته شده، به عقب نشینی این مذاکرات. چرا؟ ایران بدون تحریم را 'منطقه تسلط. با ایالات متحده در کاهش ترمینال، دشمن و عربستان سعودی با هم می تواند آنها را مهار نیست. به عنوان آخرین چاره، کارشناسی ارشد یک جنایتکار جنگی پرواز در به آدرس کنگره ایالات متحده است. 'هیچ مذاکرات صلح است همه او گفت، سپس به خانه بدون دیدن اوباما پرواز کرد. این در حال حاضر روشن بود که امریکا زد و آن را آمریکایی ها نیست.

کارشناسی ارشد و عربستان سعودی مخالفت منافع ایالات متحده: کارشناسی ارشد آشکارا با عربستان سعودی علیه ایران و متحدان آن در سراسر شرق میانه طرفه. حوثی ها هستند طرفدار ایران به عنوان لبنان که در آن حزب الله اند عملا دولت برای سال بوده است. ما فقط می توانیم تعجب کند که چرا ایالات متحده پشتیبانی از عقب مانده، 'بازگشت به تاریک-قرون' عربستان نخبگان اما نه ایران، که در آن انتخابات هر چهار سال که حداقل به عنوان "آزاد و عادلانه" برگزار می شود که در هر دو ایالات متحده یا بریتانیا.

عربستان سعودی، منبع تمام مشکلات جهان: اگر ایالات متحده بود عراق در سال 1990 بر روی دشمن / عربستان دستور حمله نیست، بلکه اجازه داده بود صدام به ضمیمه عربستان سعودی و همچنین کویت، چقدر متفاوت جهان خواهد بود امروز. اما آنها نمی، به عنوان کلاهبرداران همان اجرا ایالات متحده در حال حاضر به عنوان پس از آن. همان روابط مالی فاسد زیر بنای همه امور خارجه خود را، پس از آن به عنوان در حال حاضر. امریکا محکوم به فنا است، منجر به مرگ آن توسط کلاهبرداران. همه ما از این رنج می برند، اتحادیه اروپا به خصوص در حال حاضر از طریق 200،000 پناهنده آنها داشته ام وارد از 'شمال آفریقا' از طریق لیبی. Qadafi مانع این کار شد.

پناهندگان و PAX IRANIA: بسیاری از این پناهندگان در حال حاضر ادعا می کنند به سوریه شود فرار از باندهای ترور عربستان تامین می شود. جهان در حال غرق شدن در یک جزر و مد موج پناهندگان ایجاد شده توسط اقدامات عربستان. تنها زمانی که ایالات متحده می میرد و نخبگان عربستان توسط یک شورش مردمی خواهد شد سلطنت صلح در منطقه سرنگون. تحت suzerainty متمدن ایران، جهان خواهد بود بهتر است، با ثبات تر، محل.

صندوق پستی 635 Strathpine PS 4500 تلفن استرالیا 0448 187 582
ایمیل: australiannationlaction@yahoo.com.au
                  australiannationalaction2.blogspot.com.au/

No comments:

Post a Comment